fbpx
europolitics
Stiri

Carsten Schloter, omul din spatele succesului celor de la Swisscom, a murit in conditii ciudate

Carsten Schloter, directorul executiv al renumitului operator de telefonie mobila Swisscom, a fost gasit mort in propria locuinta. Politia a emis ipoteza sinuciderii.

 

carsten1

Schloter, in varsta de 47 de ani, a fost gasit mort in aceasta dimineata la resedinta sa din Freiburg. Compania va fi condusa de Urs Schappi, mana sa dreapta, insa actiunile au scazut cu 0,7% in aceasta dupa-masa.

carsten“Intr-o piata care se afla intr-o rapida si continua schimbare, Carsten Schloter a pozitionat cu succes Swisscomul”, a declarat Doris Leuthard, ministrul elvetian al energiei, comunicatiilor, transportului si mediului.

Schloter, cetatean german, era foarte respectat in industria de telefonie mobila. Era unul dintre cei mai buni manageri si a castigat multi fani in lumea financiara. Desi veniturile grupului au scazut in ultima perioada, Swisscom a ramas profitabil si anul trecut a inregistrat un profit de 1,76 miliarde de franci elvetieni.

Sub conducerea sa, Swisscom a ramas compania dominanta de telefonie mobila, in ciuda faptului ca doi dintre competitorii sai, Orange si Sunrise, au practicat preturi mai joase.

In momentul in care a devenit directorul Swisscom, Carsten Schloter a gasit o companie care se afla pe minus. Stia insa ca va trebui sa investeasca intr-o alta piata. Asa ca a lansat o serie de servicii de televiziune prin cablu si internet care, desi erau mai scumpe cu 30% fata de cele ale competitorilor, ofereau calitate.

“Carsten Schloter era atat de concentrat pe calitatea produsului, incat ne-a determinat si pe noi sa tinem pasul cu el. Era unul dintre cei mai buni manageri din Elvetia”, a spus Thomas Sieber, CEO-ul celor de la Orange, pentru Le Temps.

In prezent, Swisscom se afla intr-un mic scandal intrucat, in urma unei plangeri depusa de un rival de pe piata de telefonie mobila, Consiliul Concurentei elvetian a deschis o investigatie, sugerand ca Swisscom ar fi abuzat de pozitia sa din piata pentru a oferi servicii de internet broadband clientilor sai de afaceri.

Swisscom a mai fost anchetata de aceasta Comisie si in cazul unor probleme cu transmisiunile unor evenimente sportive.

Ca si alti operatori, Swisscom s-a confruntat cu cererea scaderii consumului iar presiunea concurentiala impinge preturile la niveluri joase pe tot intinsul Batranului Continent. Compania a facut cateva experimente cu o serie de oferte noi pentru a atrage clienti, dar aceste initiative nu au facut decat sa ridice costurile de operare, temporar.

Related posts

Turcia continuă să blocheze planul NATO de apărare a zonei estice

Adelina Miron

Poate Grecia să își redreseze economia? Ce spune FMI

Adelina Miron

Vladimir Putin schimbă strategia cu Ucraina. Ce speră să obțină

Adelina Miron

O întrebare, la 30 de ani de la Revoluție: oare cât de nepăsători (ca să nu spun altfel) putem să fim?

Vlad Epurescu

Franța promite un acord comercial ,,unic’’ dacă Marea Britanie acceptă un joc corect

Adelina Miron

UE lansează 13 proiecte de cooperare noi în domeniul apărării PESCO

Adelina Miron

Leave a Comment