fbpx trusted online casino malaysia
europolitics
Defence

Şapte mări, o singură companie: Fincantieri. Candidat calificat în licitaţia pentru construcţia de corvete în România (P)

Fincantieri

“Ne-am consolidat puterea ca un întreg care poate opera cu cea mai mare flexibilitate pe toate pieţele potenţiale, de la sectorul apărării, la cel turistic; de la nave de lux, la operaţiuni offshore. Putem construi simultan tipuri diferite de nave, suntem atât de flexibili încât putem să facem faţă oricăror schimbări care ar putea apărea în timpul perioadei de construcţie. Pentru a ne spori competenţele, colaborăm cu furnizori externi – in medie, peste 2.000 pentru un proiect; 60.000 în lumea întreagă – oferind performanţă, servicii rapide şi o un raport excelent calitate-preţ.” – Enrico Bonetti, Senior Vice President International Fincantieri Naval Business Unit.

În România, Grupul Fincantieri a fost selectat candidat calificat în programul corvetelor, având o propunere solidă, bazată pe soluţii testate – 7 unităţi au fost deja livrate, la timp şi în bugetul stabilit, către forţe navale din toată lumea. Este o propunere solidă din toate punctele de vedere: performanţe, buget, transfer de know-how, împreună cu perspective excelente pentru viitor – mentenanţă într-un centru care va fi creat în România, la Marea Neagră, şi care va fi susţinut pentru orice nevoie posibilă de şantierele Fincantieri din Brăila şi Tulcea.

Grupul italian este un partener industrial pe termen lung, care aduce plus valoare prin dezvoltarea continuă a capacităţii şi a portofoliului. Compania este dedicată proiectelor din România şi vrea să readucă la viaţă industria locală a contrucţiilor de nave, dincolo de programul corvetelor. Acest lucru înseamnă oportunităţi de afaceri pentru multe companii româneşti care vor deveni parte a unui flux important de producţie.

Divizia de nave militare a Fincantieri acţionează ca prim contractor pentru proiectare, construcţie, suport logistic complet integrat şi servicii post-vânzare pentru orice tip de navă militară şi orice tip de submarin non-nuclear. Expertiza şi performanţele companiei în construcţia de nave militare sunt dovedite prin portofoliului diversificat de clienţi, pentru care a construit şi construieşte în continuare diferite tipuri de nave:

  • principalul partener al Marinei italiene şi al altor autorităţi italiene;
  • operator de referinţă atât pentru Marina SUA, cât şi pentru Garda de Coastă a SUA;
  • principalul contractant pentru modernizarea flotei Marinei statului Qatar;
  • autoritatea de proiectare pentru întreg sistemul de propulsie al portavioanelor Marinei indiene şi principalul contractant pentru construcţia a două petroliere;
  • principalul contractant pentru modernizarea flotei Marinei Emiratelor Arabe Unite;
  • responsabil pentru proiectarea şi asistarea construcţiei la nivel local a navelor de patrulare ale Gărzii de Coastă a Turciei;
  • principalul contractant pentru un Landing Platform Dock (LPD) al Marinei algeriene;
  • beneficiarul unui contract acordat de Marina SUA pentru a transforma proiectul FREMM într-o nouă generaţie de fregate, în cadrul programului FFG(X).

“Înainte de toate suntem un Grup care, în ultimii ani, a adoptat strategia corectă pentru a face faţă cu brio complexităţii pieţei. Am făcut noi investiţii pentru a ne spori capacitatea, capabilităţile şi infrastructura şi, astfel, pentru a construi o bază şi pentru a profita de toate oportunităţile de creştere. Compania noastră a fost suficient de curajoasă ca să adopte schimbarea, să se globalizeze, să aibă o strategie de diversificare în anii de criză economică  care a afectat şantierele din toată lumea, mai ales pe cele din Europa, şi a dus la pierderea a numeroase locuri de muncă. Grupul Fincantieri a devenit şi mai puternic de-a lungul anilor şi prin achiziţii în străinătate, făcute pentru a fi un jucător de referinţă la nivel mondial în acest domeniu, dar şi un simbol al dezvoltării industriei italiene. Astăzi este cu atât mai important să întărim ideea apartenenţei la un Grup, astfel încât contribuţia şi angajamentul muncitorilor noştri să consolideze în continuare capacitatea noastră de a opera pe pieţe tot mai competitive, pe acele pieţe care răsplătesc excelenţa şi inovaţia. Viziunea noastră în perspectivă, bazată pe dezvoltare tehnologică şi competitivă, a deschis deja calea şi depinde de noi toţi să o urmăm cu determinare.” – Enrico Bonetti, Senior Vice President International Fincantieri Naval Business Unit  Fincantieri.

Related posts

SUA are un răspuns pentru Huawei: Pentagonul se bazează pe transportatorii comerciali din SUA pentru a ajuta la câștigarea cursei 5G

Adelina Miron

De ce Europa de Est nu îl va critica niciodată pe Donald Trump pentru declarațiile ostile la adresa NATO

Vlad Epurescu

Competiţia pentru corvete. Oferta Fincantieri: 230 de ani de experienţă în construcţia de nave pentru viitorul Forţelor Navale Române (P)

Vlad Epurescu

Fincantieri începe la Genova construcția celei de-a doua nave pentru Virgin Voyages. Sir Richard Branson dezvăluie numele primului vas de croazieră: Scarlet Lady

Vlad Epurescu

I-a promis Angela Merkel lui Donald Trump creșterea cheltuielilor dedicate apărării?

Vlad Epurescu

O scurtă istorie a unuia dintre cei mai mari constructori de nave din lume. Fincantieri, candidat calificat în licitaţia pentru construcţia de corvete în România (P)

Vlad Epurescu

Leave a Comment

trusted online casino malaysia